Politica de retur

Cumpărătorul are dreptul să returneze produsul/produsele comandate în termen de 14 zile calendaristice de la recepționarea acestora, fără penalități și fără a menționa motivul, în conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență 34/2014 privind dreptul consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță. Termenul curge de la data la care a intrat în posesia fizică a produselor. Data recepționării produselor este data preluării acestora de la reprezentantul firmei de curierat. Această dată poate fi verificată și demonstrată prin documentele de livrare înmânate de curier.

ATENȚIE: PRODUSELE CARE SUNT ÎN MOD CLAR PERSONALIZATE, AU FOST SPECIAL CONFECȚIONATE PENTRU DVS. (DIMENSIUNI, CULOARE, MATERIAL ETC.) CONFORM ARTICOLULUI 16 PUNCTUL C DIN ORDONANȚA DE URGENȚĂ NR. 34/2014, NU SE POT RETURNA.

Produsul returnat trebuie să fie în starea de produs nou, în ambalajul producătorului, cu toate accesoriile și documentele originale (factură, bon fiscal, chitanță, manual de utilizare etc.), fără urme de utilizare, manipulare, montare, etc ( dacă s-a asamblat sau s-a incercat asamblarea, produsul nu mai poate fi returnat ). Cumpărătorul are obligația de a ambala produsul returnat corespunzător, în același mod în care a fost primit (în ambalajul original), pentru a evita orice deteriorare la transport.

Orice reclamație privind un defect, o neconcordață sau o eroare de fabricație trebuie să fie făcută în termen de 48H de la receptionarea produsului.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului folosind serviciul de transport pe care acesta îl va alege. În funcție de dorința clientului, dacă S.C. ALTDECOR S.R.L. nu va înlocui produsul returnat cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului în maxim 14 zile de la data în care se menționează decizia de returnare. Suma înapoiată nu include costurile inițiale de transport.

Returnarea produselor conforme

În cazul în care produsele sunt noi și nefolosite, nu prezintă defecte, sunt conforme, costul transportului de retur va fi suportat de către client. De asemenea, responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, cade în sarcina clientului. Expedierea produsului ambalat necorespunzător, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage în totalitate răspunderea expeditorului.

În cazul în care produsul care este returnat ajunge deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă și nu poate fi revândut ca și produs nou, se va aplica o taxă echivalentă cu diferența de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat, iar aceasta va fi comunicată clientului ulterior, după ce produsul ajunge în depozitul nostru și sunt constatate defectiuni. Noi vom face dovada diminuării valorii produselor prin poze și procesul verbal primit de la curier.

Costul de retur este suportat de către cumpărător, conform legislației în vigoare.

Returnarea produselor cu defect

Chiar dacă produsele ajunse la client prezintă defecte de fabricație, produsele trebuie returnate în stare bună, exact așa cum au fost receptionate de către client (însoțite de toate documentele, elementele, accesoriile originale). Acesta trebuie să se asigure că sunt ambalate corespunzător pentru transportul de retur, fiind responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora pe transportul de retur, asigurându-se că produsul nu va ajunge la noi cu alte defecte față de cele sesizate inițial.

Pentru a returna produsele, este suficient să ne informați de intenția dvs., trimițând un mail la [email protected] sau prin formularul de mai jos. În cel mai scurt timp, un consultant vă va contacta pentru a procesa cererea dvs. Pe tot parcursul procesului de retur, consultantul nostru vă va furniza toate detaliile necesare, astfel încât întregul proces de retur să fie ușor și rapid.

Returnarea banilor se face în termen de 14 zile de la data anunțării deciziei de returnare, în contul bancar oferit de către client în e-mailul de returnare.

Returnarea produselor la comandă sau personalizate

Produsele la comandă sau personalizate sunt acelea care nu se află în stocul comerciantului la data plasării comenzii și pentru care se plasează o comandă la producător, urmând să fie fabricate în mod specific și livrate conform comenzii. 

Produsele la comandă sau personalizate nu sunt acoperite de dreptul de retur.


    DaNu